TEMPRA ALINIR MI?

TEMPRA ALINIR MI?

TEMPRA otomobiller hakkında halk arasında yerleşmiş bir ön yargı bulunmaktadır. Bilen bilmeyen herkes TEMPRA da elektronik sorunların çıkacağını söyler. Kulaktan kulağa yayılan bu bilgelere göstergenin bozulduğunda yapılmadığı bilgisi önemli yer kaplar. Göstergenin bozulduğunda tamiri için yarı araba fiyatı harcanırmış. Şimdi bu duyumlara cevapları vererek TEMPRA alınır mı alınmaz ona bakalım.

Araçlar hakkında ön yargıyı kaldırmak için TEMPRA araç kullanmış olmak yeterlidir.

Öncelikle TEMPRA nın kendi sınıfı araçlarla kıyaslarsak; yedek parça konusun sıkıntısı yoktur. Yedek parçaları pahalı değildir. Yakıt konusunda TOFAŞ araçlara nazaran ortalama %15 daha az yakıt tüketir. Konfor konusun hiçbir araçla kıyaslanamaz. İçi mekân ferah oldukça geniştir. Aynı yıllarda üretilen araçlar arasında dört cam otomatik araçlara pek rastlanmaz. Koltukları çok rahattır. Bagaj hacmi en geniş araçlardan birisidir. Hidrolik direksiyona sahiptir. Kapıların tam olarak kapatılmadığında gösterge panosunda ikaz ederek sürücüyü uyarır. Far yıkama robotu bulunmaktadır.  Araç üzerinde özellikler eklenerek  2000 motorlu, 147 beygir, klimalı, abs, hava yastığı, 4 disk fren, elektrikli ayna, deri koltuk, güçlendirilmiş şasi  olarak piyasada bulunmaktadır. En çok tutulan SXA modelidir..

Motor konusuna gelince; sessiz çalışır. Uzun yolda araç içerisine giren ses oldukça azdır. Motor yakıt konusunda ve performansta tam not almaktadır. Motor parçaları uygun fiyattadır.

Göstergenin bozulduğunda yapılmaması gibi bir durum olsa şu an piyasada hiç TEMPRA kalmazdı. Hız göstergesi hatasız ölçüm yapar. Yol bilgisayarı bulunur.

Yol tutuşu oldukça iyidir. Aracın arkasının yüksek olması aerodinamik yapısını tamamlayarak yol tutuşu iyileştirirken, virajlar aracın savrulmasını önler. Yüksek hızlar kendi sınıfındaki araçlar içerisinde en iyi yol tutuşa sahiptir. Kararlılığını kaybetmez.

İkinci el araç alırken dikkat edilmesi gereken kurallara uymalı aracı iyice inceledikten sonra almalısınız. TEMPRA araçlarda bu araçlar daha iyi anlayan kişilerden bilgi almalısınız. Ön takımın ne kadar kısa zamanda bozulacağı aracın kullanımına bağlıdır. Yani TEMPRA ya özgü bir olay değildir.

Modifiyenin en çok yakıştığı arabalardan birisidir. TEMPRA kendine özgü yapısıyla oldukça havalı bir görünüme sahiptir. Modifiye parçalarının sınıfındaki araçlarla arasında fazla bir fiyat farlı yoktur.

Genelde hor kullanılan tüm araçlar zaman içerisinde sürekli sorun çıkarmaya başlar. tempralarda hor kullanıldığı zaman ön takımı çabuk bozulur. Elektronik göstergeli kısmı ve beynine sıvı teması olmaması gerekmektedir. Bu şekilde aracın sorun çıkarmadığını göreceksiniz.

TOFAŞ araçlarda paslanma ve çürümenin önüne geçilememektedir. Zaman içerisinde mutlaka paslanma oluşmaktadır. TEMPRA araçlar hakkında pek duyulmamasına karşın kesinlikle paslanma ve çürüme olmaz. Bunun nedeni fabrika çıkışında galvanizli saç kullanılan TEMPRAlarda bu metalin özeliğinden dolayı paslanma ve çürüme görünmez. Bu önemli bir özelliktir.

Konuyla ilgili diğer yazılar etiketler:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
, Arama cümleleri:tempra (57),satılık tempra (47),modıfıyelı tempralar (30),tempra modifiye (29),modifiyeli tempra (27)
30 Mayıs 201121.831 okunma 34 defa yorumlanmış

34 yorum yapılmış »

  • baba yorgun demiş ki:

    Eğer benim arabam olsaydı bende aksesuar ve modifiye yapardım arabama

  • ilyas demiş ki:

    yazınızı okudum bende bır tmpra kullanıcısı olarak cok dogru yazmışsınız mersedesin yerli versiyonu bence

  • sezer demiş ki:

    beni-m babam tepranın tıponun uzmanıdır saatlerını fılan gozu kapalı yapar cam motorları kılıtlerını a dan z ye kadar herseyını gozu kapalı yapar garantı verıyorum 05438974727 numaramız

  • sezer demiş ki:

    05383238835 05437611990 her türlu arıza yapılır

  • supAppobreZer demiş ki:

    Angry Birds

  • JalohadratPal demiş ki:

    Angry Birds

  • muhammet demiş ki:

    yani doğru konforsa konfor tipse tip var rahatlığ çoğu araçda yok…

  • emre demiş ki:

    kim ne derse desin tempra nın konforu bi başka… araç görüntüsüylede 1 numara

  • kutay demiş ki:

    haci araba kagit gibi, kaporta diye bisey yok!

  • kerem demiş ki:

    evet konforlu rahat ama araba beyinli olduğundan çalışmadığı zaman vurdurulamıyor çok hassas bi araç

  • ali demiş ki:

    bence fiyatına göre 10 numara araba modelinin ve sınıfının üstüne yokk

  • Anonim demiş ki:

    slm aleykum öncelıkle sımdı su tempranın beyın ve on duzen olayını abartıp susleyıp pusleyıp anlatanlar hayatlarında kac sefer tempra kullanmıslar merak edıyorum ön duzen dedıgınız sey aracta alt tarafı bı besık fıyatıda 50t gıt bı dogan sakın bılmem ne rot rot bası falanı fılanı kac lıraya cıkıyo seyret beyın ve gösterge olayına gelınce hangı cagda yasıyosunuz beyler adamlar sımdı gostergedekı letlerı alayını degısıp rengarenk yapıyolar abs beynı bılke tamır edılebılen bu ulkede sız nerde kalmıssınız kardesım tempra arabasını kullanan bılır hastalıktır tempra aynı zamanda ayrıcalık tempra kalmadı dıyen arkadaslar satılık arac sıtelerıne bı göz adında bakın bakalım varmı yokmu

  • muhammet demiş ki:

    temiz ve duzgun olursa alınır bininir ama hassas araba

  • fevzi demiş ki:

    tempraların üstüne araba tanımam.

  • murat demiş ki:

    tempralar kötü ise neden biniyorlar bence kimseye kulak asmayacan tempradan şaşma
    .

  • vet aynen öyle tepra kötü diyip binenlere bu laaaafım bin aracı kötüleme demiş ki:

    tepra kötü diyen bin mesin

  • dalton demiş ki:

    tempra arbanın kralı azı olan konusuyo tempra bınen kısı tempradan gercekten anlayan kısı zaten boyle abuk sabuk konusmaz tempra bu su an yollarda gezen son model olan tenekelerın alayını osurtur tempra bu on yıldır bınıyorum da tık yok tabı arabaya bakıcan ben tempra rahatsızı bı adamım öyle kulaktan dolma bılgılerle bedava dan kımse konusmasın

  • osman demiş ki:

    tempra iyi arabadır bizimde var bence araba almak isteyen ya şahin alsın yada tempra

  • dagancı demiş ki:

    ama hep turşucuların eline geçti keko tipler bindi havasını söndürdü zaten bizim insanımız bir şey bozuk dediya aldınmı 50 tane laf söylerler

  • orkun demiş ki:

    size şukadarını söyleyim ilk çıktığı yıllarda model olarak çok hoşuma giden bir arabaydı ilerleyen senelerde bir gün babam tempra almış ve ben kızmıştım neden bu arabayı aldın diye ama sonra araba çok hoşuma gitti rahat sessiz bastınmı kaçar yormaz adamı ve o araba satıldığında çok üzülmüştüm 1 yıl sonra aynı arabayı satın aldık ve onun ustunde 3 tane daha tempra geçti şu an bende bir tempra aldım ve 4 yıldır kullanıyorum araba bir gün yolda bırakmadı beni bence fiat ın yaptığı en güzel araba fakat bu arabalar insanda hastalık yapar bağımlısı olursun uzak durun derim

  • başkentli demiş ki:

    arkadaşlar satılık 93 orjinal hatasız tempraa 9.000 arabanın kıralıı

  • ramiz demiş ki:

    arkadaşlar peki tempra s alınırmı? normal göstergeli yani… dijitaller problem çıkarıyo diyolar ya hevesim kaçtı. aydınlatırsanız sevinirim

  • HIZIR BEY demiş ki:

    Arkadaşlar 92 Model sxa Tempra Aldım Tempralar Genelde Yağ Yakar Bakımlarını Yaptırmazsan Sorun Çıkartır Ama Şuda Bi Gerçek Şahin Doğan Renault 9 A Bineceğine Tempraya Bin Sıfırdan Motor Yapsan Bütün Parçaları 450 lirayı Geçmiyor Sıfır Motor Demek En Az 10 Yıl Arkana Bakmamak Demek

  • tempracı demiş ki:

    temprayla yolculuk yapmayanlar anlamaz onun rahatlığını şu an temiz bir tempra bulsam yine alırım arkadaşlar tavsiye edeceğiniz temiz kullanılmış birtane arıyorum hastasıyımmmmmm

  • sxa411991 demiş ki:

    tempraya laf atanlar aracı bilmiyorsunuz konusmayın ılk aracım lada samara sonra tempra sonra lada vega sonra tekrar tempra sonra tofas sonra tekrar tempra tempranın rahatlıgını hıç bır araçta alamadım şimdi 1991 model tertemiz bi tempram var bu sefer satmak yok

  • HOPLI KARA ŞİMŞEK 08AT112 demiş ki:

    arkadaşlar kim ne konuşursa konuşsun ben tempramın üzerine araba tanımam bagımlılık yaptı kopamıyorum

  • cılgın tofaşcı demiş ki:

    arkadaşlar bende 91 mdel tepra ama yeni aldım arabqa bir türlü toparlayamadım 7 bin adım 2 bin harcadım ama yok arac toparlamadı istedimm perfrmans yok aracda .alacak arakadaşlar .köy de kulanmak isterseniz benim gibi toparlıyamzınız .ve dogan sx tafsiye ederim sizeee…

  • AHMET demiş ki:

    BİZDE Bİ TEMPRA ALMAK İSTİYORUZ AMA GENEL OLARAK TAVSİYE ETMİYORLAR

  • AHMET demiş ki:

    Bİ ABİMDE 92 TEMPRA SXA VAR İNSAALLAH SATARSA ALMAYA ÇALIŞACAGIM TAVSİYE EDERMİSİNİZ 2.SAHİBİ ARABA ÇOK TEMİZ DURUYO

  • Emre demiş ki:

    Tempra zamanın en lüks arabasıydı şimdide yüzüne bakılmıyor

  • serdar demiş ki:

    ben 18 tane değiştim on numara bir araç

  • oscar demiş ki:

    tempra sxa vardı 1994 model cok ezmişler ve oynamadık yer bırakılmamıs ama dogandan farkı yoktu horda kullanıyordum ön takım diye bir sey yoktu aldıgımda öylede gtti beni sadece ön cam catlaktı sigorta panosuna su qelmiş o yuzden yolda biraktı dahada hiç yolda kalmadım ve sattım cok ezilmiş yorulmus bi araba oldgunu icin ve yine tempra 1.6 i.e slx 1998 model aldım bazı insanlar derler temizse binilicek bir arac derler gercekten tempraya bindigimi hissettirdi bana o konfordu aldım yani digital hassas falan bilmem simdi sadece tempradamı beyin var sanki yeni araclarda yokmu bir sürü özellik var nasıl calısıyor peki sadece tempra özgü bişi digil cabukda bozulmuyor abartılmıs bir kere insan gibi kullanılsa sadece tempra özgü bir sey digil en kötü sahinde olsa temprada olsaveya baska bir aracta olsa bile sürekli bakım yapılırsa şayet yolda bırakacagını sanmıyorum kullanan bilir ancak anlatılmaz yasanır saygılar..

  • sahin k demiş ki:

    iyi araba güzel araba ama giderken içeriye takır tukur sesler geliyor yedek parçasıda pek pahalı değildir lpg taktırınca kuş serisi kadar yakıt tüketiyo fiyatına göre iyi araba temiz kullanmadıktan sonra her araba arıza çıkarır

  • gokhan_reis22@hotmail.com demiş ki:

    Arabadan bahsediyor isek tempra nın adını besmeleyle başlamalıyız. Tempra Allah ın bir Lütfü bence. 93 SX kullanıcısı olarak diyorum bunu

Yorum yapmak ister misiniz?!